System ERP ERTA

Wersja systemu ERP ERTA to podstawowy pakiet dla przedsiębiorstw, które nie prowadzą gospodarki magazynowej.

Dostępny w opcji Sprzedaż katalog produktów (towary i usługi) pozwala na prowadzenie kartoteki pozycji podlegających fakturowaniu. Kartoteka kontrahentów, dzięki znacznej ilości pól informacyjnych umożliwia gromadzenie i przechowywanie danych potrzebnych nie tylko dla procesów fakturowania.

Funkcjonalności zamówień od klientów i zamówień do dostawców, generowane i rejestrowane w systemie sprawiają, że ewidencja związana z obsługą tych zdarzeń, jest chronologiczna, spójna i przechowywana w jednej bazie danych. Analiza tych zdarzeń pozwoli na uzyskiwanie informacji o czasie obsługi klienta czy jakości współpracy z dostawcami.

Wersja ERP ERTA – dla firm, razem z modułami Księga Główna, Środki Trwałe i Kadry-Płace szczególnie polecana jest firmom prowadzącym outsourcing usług księgowych. Umożliwia prowadzenie dowolnej ilości firm rozliczających się na zasadach ogólnych (KPiR) lub prowadzących pełną księgę rachunkową.

Masz pytania?

Zadzwoń lub napisz!

91 462 40 09

biuro@trisoft.com.pl