Wersja systemu ERP ERTA to podstawowy pakiet dla przedsiębiorstw, które nie prowadzą gospodarki magazynowej.
Dostępny w opcji Sprzedaż katalog produktów (towary i usługi) pozwala na prowadzenie kartoteki pozycji podlegających fakturowaniu. Kartoteka kontrahentów, dzięki znacznej ilości pól informacyjnych umożliwia gromadzenie i przechowywanie danych potrzebnych nie tylko dla procesów fakturowania.
Funkcjonalności zamówień od klientów i zamówień do dostawców, generowane i rejestrowane w systemie sprawiają, że ewidencja związana z obsługą tych zdarzeń, jest chronologiczna, spójna i przechowywana w jednej bazie danych. Analiza tych zdarzeń pozwoli na uzyskiwanie informacji o czasie obsługi klienta czy jakości współpracy z dostawcami.
Wersja ERP ERTA – dla firm, razem z modułami Księga Główna, Środki Trwałe i Kadry-Płace szczególnie polecana jest firmom prowadzącym outsourcing usług księgowych. Umożliwia prowadzenie dowolnej ilości firm rozliczających się na zasadach ogólnych (KPiR) lub prowadzących pełną księgę rachunkową.